salji

kisah hidup ku

kisah hidup ku

Thursday, 5 September 2013

Got a Sick

 assalamualaikum hai semua,,ari ni nak cite pasal sekeliling aq,,kebelakangan ni byak khabar tak baik aq dapt,,kawan poli aq yg aq pnah men futsal dgn dia dulu telah mninggal dunia akibat kne panah petir kes ni sama macam kes arwah sepupu aq yg kena petir di saat umo dia bru sahaj 13 tahun,,
kemudian selang beberapa hari datuk kepada roommate aq jugak meninggal dunia,,,ramai sngat yg dah pergi mghadap allah S.W.T,,dengan keadaan aq yg sedang tak beberapa sihat ni pula aq terasa seperti selepas ni giliran aq pula,,ajal tu tak kan cepat walaupn ssaat dan tak kan lambat wlaupun sesaat..ni jela aq nak share ari ni,,

No comments:

Post a Comment

share

Share

Widgets